01 Februari 2011

dalam hati ada taman - part Finale

sekian sudah kisah ini
janganlah di ulang kembali
ke mana aku membawa diri
usahlah kau bertanya lagi

andai kata tiada harapan
andai kata tiada jawapan
aku cuma mampu serahkan
pada takdir yang menentukan

kau dan aku berlainan kimia
bukan di dalam dunia yang sama
ruang dan waktu menjauhkan kita
darjat yang tercipta memisahkan kita

kenapa perlu aku kecewa
kenapa perlu aku merana
sedangkan kau sedang ketawa
di ulit mimpi indah kau berdua

kabus impian menurunkan tirai perlahan
bersama kenangan yang bertaut penyesalan
aku tidak mahu dihimpit dengan perasaan
cuma pasrah dan redha dengan ketentuan


" if you love somebody, set them free
if they return, they were always yours
if they don't, they never were "

6 ulasan:

myLady berkata...

wah....·hati ade taman..yerr...;))
hmmm.....post d eh;)
kesedihan hanya eksperesi luahan.....
selagi hidup masih diteruskan..
hidup dalam kenangan..
memberi kebahgiaan dalam perpisahan;)
kerana itulah erti sebenar kehidupan..
sakit...namun kita masih..mampu mnegukir sebuah senyuman;)

Afzainizam berkata...

… ....Gong Xi Fat Coi……..
┏〓〓┓┏〓〓┓┏〓〓┓
Wish you healthy always
┗〓〓┛┗〓〓┛┗〓〓┛
....lllllll.......... lllllll ...........lllllll....
Salam dari kami…
http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

bila hati berputik dan tak lama terus berbunga... aduhhhhh tersusuk diri sembilu rasanya

Afzainizam berkata...

… ....Gong Xi Fat Coi……..
┏〓〓┓┏〓〓┓┏〓〓┓
Wish you healthy always
┗〓〓┛┗〓〓┛┗〓〓┛
....lllllll........ lllllll .......lllllll....
Salam dari kami…
http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

aku ingin jadi burung
terbang bebas di awan
tapi sayapku cedera ditusuk duri
lantas aku hanya boleh memandang ke awan
sdg hatiku melonjak ingin terbang ke sana lagi.....

aku ingin jadi ikan
meneroka indahnya lautan dalam
tapi aku cedera dipukul gelombang
lantas aku hanya memandang ke laut
sdg hatiku melonjak ingin ke sana lagi....

lalu...
aku jadi kembara
di satu sudut alam

bardmoon berkata...

hahahahahaha... abis jiwang ko eh, dgn awek myvi putih TAM **** ke? haha

Afzainizam berkata...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
selamat hari kekasih wahai kekasih Allah, Nabi Muhammad S.A.W...
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
Salam Sebuah persahabatan....
Terima kasih
kembara ziarah maya”
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Sesungguhnya Allah dan para Malaikat sentiasa bersalawat keatas Nabi" Ya Allah! Limpahkanlah selawat serta salam kepada Nabi, ahli keluarga baginda dan para sahabat.

Allah berfirman,' Kami tidak menurunkan kamu melainkan sebagai rahmat kepada seluruh manusia.' (Al-Anbiya':107)

۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞

Afzainizam berkata...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kepada yang BELUM PERNAH JATUH CINTA...
Bagaimana kalau jatuh cinta?
Mahu jatuh, jatuhlah! Tetapi, jangan sampai terjerumus.
Biar selamba tapi stabil. Berkongsilah tetapi jangan tak adil.
Cubalah untuk memahami tetapi bukan bermakna
tidak boleh meminta apa2.
Bersedialah untuk terluka dan menderita,
tetapi jangan simpan semua rasa sakit
jika itu yang benar2 dialami.

Kepada yang ingin MENGUASAI...
Hatimu patah melihat orang yang kau cintai
berbahagia dgn org lain,
tetapi akan lebih sakit lagi apabila mengetahui
bahawa orang yang kau cintai ternyata
tidak bahagia dengan mu.

Kepada yang takut MENGAKUI...
Cinta menyakitkan bila anda
putuskan hubungan dengan seseorang.
Tetapi, lebih sakit lagi bila seseorang
memutuskan hubungan dengan mu.
Tetapi, cinta paling menyakitkan apabila
Orang yang kau cintai langsung tidak
mengetahui perasaanmu terhadapnya.


Kepada yang masih bertahan

MENCINTAI SESEORANG YANG TELAH PERGI...
Hal menyedihkan dalam hidup ialah
bila kau bertemu seseorang lalu jatuh cinta.
Kemudian akhirnya menyedari bahawa
dia bukanlah jodohmu dan kau telah
mensia-siakan masa bertahun-tahun
untuk seseorang yang tidak layak.
Kalau sekarang dia sudah tidak layak,
10 tahun dari sekarang pun dia tetap tak akan layak.
Biarkan dia pergi dan lupakan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...