21 April 2010

satelit puaka

bangsat babi haram jadah! aku mencarut di dalam hati. ini kerana aku tak dapat nak mengawal nafsu amarah. celaka babi punya rempit. ni kalau bukan mat rempit mesti mat dadah ni. memang menyusahkan orang lain. mak bapak kau tak penah ajar jadi orang ke? kenapa kau nak jadi binatang jugak??

minggu lepas mak aku kena ragut depan rumah. si bangsat tu acu parang kat leher mak aku. masa tu mak baru nak keluar pegi kedai. kau bayang kan la kalau da kena acu parang kat leher, memang lemah la satu badan. nak2 lagi orang tua. mak aku memang tak boleh nak jerit ke apa ke. lantas si bangsat tu ragut rantai leher mak aku lepas tu blah dengan muka puas.

Alhamdulillah si bangsat tu tak tetak mak aku kat situ. kalau tidak, nauzubillah! sampai sekarang mak trauma tak mau keluar rumah.

kepada mat rempit dan mat dadah dan mat ragut, tolong lah kau pegi bunuh diri. hidup kau dah takde makna kat dalam dunia ni lagi. kau tu sampah! sampah masyarakat! tahi anjing lagi mulia dari golongan macam korang ni.

beruk yang naik motor ni lebih mulia dari manusia bersifat binatang bernama mat rempit peragut!

sekian~~

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...