24 Mei 2010

fantasia bulan madu


oh~~ agak lama aku tidak berinternet. bukan kerana ketiadaan internet menjadi punca utama. (itu merupakan punca kedua). ia adalah kerana aku terlalu sibuk dengan hal2 menguruskan perkahwinan kakak ku. tolong itu dan ini. sangat penat.

sekarang semua sudah selesai. Alhamdulillah. kakak ku selamat berumah tangga. dan aku harap ia akan kekal sehingga ke anak cucu. tahniah kepada beliau.

aku ingin buat banyak perkara. tapi aku terlampau sibuk dengan tanggungjawab yang lain. aku keliru.

konsert double trouble kat jb 5/6/2010!!! aku nak pergi. tapi tak tahu lagi. bergantung pada status kewangan aku dulu.

konsert rossa 29/5/2010. sekali lagi artis indon diberi penghormatan untuk buat konsert di bukit jalil. haih.

konsert faizal tahir 30/5/2010. aku nak pergi jugak. juga bergantung pada status kewangan. hanya di hardrock cafe. haih.

prince of persia 27/5/2010. aku nak tengok. aku minat game dia. dari zaman disket lagi aku layan game tu.

lagenda budak setan 3/6/2010. aku tak segan silu mengaku aku suka baca novel. best dowh novel tu. masa zaman sekolah dulu novel ahadiat akashah paling top. tapi sekarang dia da bankrupt. kesian.

aku nak pergi semuanya. tapi kekurangan financial dan tiada masa. arghh!!

dan aku terasa sangat rugi dan menyesal kerana itulah faktor dan penyebab utama aku tak dapat pergi konsert deep purple kat genting highland. babi itu adalah babi!!

2 ulasan:

Afzainizam berkata...

Salam dari kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
sorry agak tertinggal entry ko lah ... aku sibuk sikit sekarang... ni ade free masa sikit aku layan blog ko sorry ye...

uuuuhhh kakak ko kawin rupanya patut lah ko tak nampak kelibat pun... beb ko nak gi semua konsert tu ke... aku pun boleh bankrap kalau semua konsert nak gi.... weeehhh mabuk konsert lah ko ni...

tapi aku kalau ade duit pun layan gak konsert-konsert ni...

Fit berkata...

tu la pasal..ni tgh bankrap la ni..tu yg aku luahkan perasaan sedih aku kt entri ni..

dulu masa kecik x leh g konsert sbb x cukup umur..ni bile da tua xde duit pulak..ni yg tgh sedih ni..

lagi satu yg aku paling kesalkan, aku x dpt g konsert iron maiden kt singapore 4 tahun lepas sbb xde duit..fuck!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...