22 November 2011

peluh dingin di bibir

hujan lebat tak berhenti sekitar pukul 10 malam begitu membuatkan tubuh ku sejuk dengan kedinginan malam. aku masih di sini. di ofis yang 'tercinta' ini. hanya menunggu hujan berhenti. tanpa daya. tanpa jemu.

oh maaf. ter emosi pulak hujan-hujan ni. aku baru je selesai menyiapkan tugasan yang diberikan. tugasan aku ni memang tak kira masa. tak kiralah berpanas berhujan, mesti kena pada deadline jugak. biasalah kerja macai macam aku ni memang tak boleh nak berkira sangat. bos dah suruh terpaksalah buat. yang best nye, bos aku pon skali berpanas berhujan. padan muka beliau.

arghh!! aku nak tulis banyak lagi. tapi aku dah sangat lapar sekarang ni. aku terpaksa menulis lain kali. bila ada masa yang terluang. aku terlampau sibuk untuk menulis di blog ini setiap hari. maaf di pinta.

akhit kata, hujan pon da berhenti. perut pon da lapar. aku nak balik dulu.

chow~!!

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...