16 Februari 2012

kehangatan tubuh jelas dirasai

aku seorang yang gagah perkasa

semua orang takut kan aku

apabila aku lapar

kau kena beri aku makanan

aku tak perlu bersusah payah mencari makanan sendiri

itu membuktikan kehebatan aku

semua orang hormat kan aku

tapi jangan ingat aku pemalas

sekarang aku sedang bekerja

oh pekerjaan ku ini sangat senang

tak susah untuk aku apply kerja

resume pun tak perlu hantar

mereka yang tawarkan aku pekerjaan ini

kerja aku cuma aktiviti harian aku seperti kawan-kawan yang lain

apabila cukup sampai masa

mereka akan memberi aku upah makan

ini membuktikan aku lakukan pekerjaan aku dengan baik

ini adalah gambar kenang-kenangan aku semasa sedang bekerja


sila klik untuk menikmati ke-hensem-an aku


errmm abaikan parut kat kepala tu

tu parut jatuh basikal masa darjah dua


sekian terima kasih.


nota lemak : siapa yang mengharapkan tajuk di atas sama dengan jalan cerita, mohon maaf ye kahkahkah

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...