09 Julai 2010

bintat lemak

da 3 hari aku tak online. internet suda kena potong. tahniah kepada streamyx kerana komitmen anda dalam menjalankan tugas. cepat dan pantas memotong. seperti juga cepat nya kamu menyambung. oh kedengaran desiran angin sinis di belakang.

hari ni ayahku masuk hospital. suspect denggi. demam seminggu tak kebah. aku rase benci kepada nyamuk. aku mahu membunuh kau nyamuk. walau kau kecil tapi cukup menyusahkan manusia. walau kau seekor tapi cukup buat aku tak lena tido. nyamuk sialan!

kepada kamu semua. berhati-hati dengan binatang ini.

baiklah. sampai sini saja entri ini. aku nak pegi hospital.

salam.

2 ulasan:

liza1907 berkata...

i hope your dad will recover real soon. if you have not tried, perhaps you can give ur dad crab soup, i hear it will give him the energy or something coz demam denggi will make the whole of ur body aching.

Fit berkata...

tanx 4 ur concern cik liza. actually my mom da bagi da sup ketam tu. tapi tak kebah jugak. skang dia kat hospital tgh masuk air kat tangan. hope he will get well soon =(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...