25 Julai 2010

entri kilat

salam semua. oh akhirnya baru lah aku berpeluang untuk meng update blog. ini kerana ketiadaan internet di rumah akibat di potong sangat kejam buat ku. dan aku kini masih berstatus sengkek kerana ramai orang yang menaburkan janji palsu pada ku ketika aku masih di ambang kekayaan.
.


kepada rakan blog aku, maaf sebab lama tak update blog dan lama tidak melawat ke blog kamu. mungkin aku akan berbuat demikian selepas krisis tunggakan ini telah diselesaikan.



sekarang, aku tengah update blog kat cc. yeahhhhh!!



oleh kerana sudah lama aku tak tulis entri baru, entri ini mungkin panjang cket dari entri yang lepas2.







pertama sekali, aku nak remind kat korang semua yang 31/7/2010 ini akan diadakan mtv worldstage kat sunway lagoon. artis adalah katy perry, tokio hotel dan wondergirls. cute tau hahaha. errmmm tu je la kot yang femes. mungkin ade lagi yang best tapi aku tak sempat nak kaji. harga tiket pon aku tak sempat cari. sesapa yang tau sila bagitau aku tau.


ok cukup pasal worldstage.



sekarang jadi rockers balik. hahaha






itu adalah fliers untuk konsert slash. ohhhhh geram nye kat beliau. bukan kerana aku gay. tapi bole climax jugak la kalo dengar dia main november rain, dont cry dan sweet child of mine. sungguh, sungguh dan diulangi lagi sungguh mengasyikkkkkan. sila cari lagu tu dan dengar dan kalau lagi best, tengok video clip teros untuk penghayatan yang lebih dan mari climax bersama.
.

oh maaf. penggunaan bahasa yang kasar dan tidak dibenarkan oleh dewan bahasa dan pustaka. tapi aku pedulik ape. banyak lagi blog lain yang lagi ganas tau. hahaha
.


ciss masa sangat jeles ngan duit aku. tinggal 10 minit je ni. tokey cc da buat muka kucing. huh nak aku bayar lagi 2 ringgit ke? oh tidak. aku nak beli rokok kejap lagi. dan duit pon ngam2 je ni. oh kejam nye dunia ini pada si miskin.
.


hahaha maaf la ye kawan2. tak sempat nak buat entri panjang2. jadi abaikan statement di atas tu.
.


salam berjumpa lagi kalau aku ade duit nak pegi cc. bye.
.


oh hampir terlupa. aku saje je post entri pasal 2 konsert di atas ni. maksud yang tersembunyi ialah "ade sape2 nak belanja aku?? silakan lah"
.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Rakan2 lain pn tgh sengkek so xbpe nk dpt blnje ko lah....hoho

Fit berkata...

ye ke..xpe rr jon..aku tgh sedey ni..mungkin ade beberapa rakan2 lain yang ingin menyapot aku ? hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...