08 September 2010

dalam hati ada taman - part 6

bila aku katakan aku sukakan kau

kau akan tersipu-sipu malu

bila aku katakan aku cintakan kau

kau akan terkejut lantas memaling kan muka

kau katakan kau tak bersedia

sedangkan aku tahu kau tidak dapat menerima

cinta tulus dari ku

mengapa kau begini?

mengapa perkara ini sering terjadi pada ku?

di manakah kau yang dulu

sering tertawa melihat gelagat ku

sering berada di sisi ketika susah senang ku

mungkin ketika itu kita hanya sebagai kawan

dan jika aku tahu begini kesudahan nya

aku rela menjadi kawan untuk selama-lama nya

sekurang-kurang nya aku tidak kehilangan kau

dan jika sebagai kawan

sekurang-kurang nya kau tidak bersikap PREJUDIS padaku

1 ulasan:

iamwhoiam berkata...

syian nya fit... its ok, things happen for a reason. Selamat hari raya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...