29 September 2010

bomoh hujan


ok. tajuk kat atas tu takde kene mengena dengan bende yang aku nak cerita ni. dan gamba kat atas tu mungkin hujan bagi beliau yang terbaring tu. cuma aku harap setiap hari hujan. panas dowh sekarang. tak larat aku. keluar rumah baru sampai kat pintu gate depan pon da bepeloh ketiak. panas sangat.

tapi kalo hujan hari2 pon, sakit gak kan. bole banjir kl. tapi kan kl ade smart tunnel. ala tunnel yang kene bayar rm2 tu. kan tunnel tu bole gune untuk elak banjir. tapi banjir gak kl dulu. tak tau la sekarang kan. heh~

ok ni aku nak cerita la ni. baru2 ni aku sering sibuk dengan menguruskan hal peribadi dan masalah yang melanda. esaimen yang datang bak tornado dan masalah hati dan perasaan yang semakin menjadi-jadi buat aku rasa tak tenang dan tenteram sejak dua menjak ni.

dan sebab tu jugak lah aku macam kurang aktif dengan dunia blogging ni. maaf pada rakan2 semua sebab tak mempunyai kesempatan untuk membaca coretan korang kat blog masing2. aku pon agak slow update blog sekarang ni.

bulan 10 ni pulak aku final exam. memang boleh dijangka tahap dewa kesibukan aku nanti. jadi kepada rakan blogger sekalian, korang update la blog korang banyak2 tau. kalo aku ade masa nanti aku baca ok.

salam ikhlas dari fit.

4 ulasan:

iamwhoiam berkata...

selamat maju jaya... bila penat studi nanti, update blog ya? :D

Tanpa Nama berkata...

Abg Fit...abg Fit...Abg Fit.....kalo lapor blanje Wan Kap mkn McD..hahaha

Afzainizam berkata...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★

Kami Kembali lagi... Maaf atas lama tak ziarah...


wooooo gambau itewwww ciret wehhh tak senonohnyerrr...

biasalah bila demam finel exem cam ni mmg aku faham tahap kesibukan gaban itewww

Afzainizam berkata...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★

Kami Kembali lagi... Maaf atas lama tak ziarah... Sorry bebanyak agak ketinggalan lah banyak entry kamu... coz banyak hal sibuk ngan bagai-bagai urusan lah... Sorry...

eeeemmmmm ciretttttt gambau tahap melampauuuuuu....

kalau demam final exem biasalahhhh tiada ubat ka klinik sendiri tanggung lahhhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...