04 September 2010

selamat bulan sembilan


di rumah ku ada seekor beruang.

beliau sangat jinak.

manja.

dan senang di jaga.

aku selalu kasi beliau makan.

kadang-kadang beliau yang kasi aku makan.

beliau sangat rajin.

dan pandai mengambil hati ku.

selalu menjaga ku.

aku sangat sayang kan beliau.

ketika tidur beliau selalu golek ke kiri ke kanan.

sangat comel.

ketika makan beliau selalu meniup makanan dulu.

sangat comel.

perot beliau juga sangat besar.

aku selalu mencucuk dan mengusap-usap perot beliau.

sangat comel.

cuma kadang-kadang beliau agak nakal.

sampai aku tak tahan.

selalu bergurau dengan ku.

dan juga dengan menggunakan kuku nya.

sakit-sakit badan ku.

tapi aku tak kesah.

kerana perlakuan kau itu sangat comel.

aku sayang kan kau encik beruang.

weee~~~

3 ulasan:

mrberett berkata...

siapakah encik beruang?

Fit berkata...

encik beruang ialah satu makhluk bumi yang diberi nama beruang atau bear oleh pencinta kedamaian (pacifista) barat hahaha

Fit berkata...

terima kasih bro..anda pon selamat pulang berhari raya..selamat hari raya!!! =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...