06 April 2011

selamat bulan empat


semalam makcik jiran sebelah umah cakap aku da kurus tau. yeah~!

err bukan ini sebenarnya yang aku nak ceritakan kat sini. walaupun aku agak teruja dengan perkara itu. hehe.

korang masih ingat tak entri aku yang lepas. entri selamat bulan tiga. aku ade cerita pasal aku dapat satu berita yang sangat membuatkan aku gembira sehingga hampir ter ejakulasi tanpa sedar.

21 march yang lepas, fan super junior aka ELF (ever-lasting-friends) atau kelab pencinta gay mesti pegi konsert ni kan.

TAPI AKU BUKAN GAY!


8 april 2011, peminat Rainism mesti pegi konsert ni.

TAPI BUKAN INI YANG MEMBUATKAN AKU HAPPY!



21 april 2011, beliebers (panggilan fan bieber) mesti pergi tengok budak ni.

TAPI AKU BUKAN GOLONGAN MAKCIK YANG PEDOPHILE!



KONSERT WINGS OPERA HIDUP DI ISTANA BUDAYA!!!



ya, inilah perkara yang membuatkan aku gembira. dan perkara yang membuatkan aku hampir ter ejakulasi adalah, seorang kawan ku yang amat baik hati telah belanja aku untuk beli tiket konsert tu.

terima kasih kawan! jasa mu tidak akan ku lupa sampai bila-bila.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ehhh... saya pun pegi juga tapi hari Ahad! tapi tak ada orang belanja saya pun, saya beli guna duit yang saya kumpul...

Fit berkata...

owh ko pegi yg last day ekk..erm last day pon gempak gak..mesti byk bende yang dorang buat..tapi yang btol2 last day ari senin..tapi tu untuk kelab harley je kot..

aku pon ade kumpul duit untuk pegi tu..tapi da org nk belanje kan..org gile je yg xnk..hahaha..

Tanpa Nama berkata...

sapa nk blnje aku hadiah sempena perkahwinan aku?..mungkin skin agaknya...;)

Afzainizam berkata...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??
rxz 5 speed 6 speed catalyzer

uihhhh camner lah aku nak pergi tiket pun tak ade tau

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...