04 Mac 2011

selamat bulan tiga


salam kepada bloggers semua.

aku ingin membuka tirai march dengan beberapa perkara.

pertama sekali, aku nak ucapkan terima kasih kepada yang support aku tatkala aku tengah di alam fantasi dengan keadaan mental yang down. aku sangat menghargai nya. walaupon kita berkenalan di dalam alam maya ini, tetapi perasaan concern for others tu buatkan aku sungguh terharu.

life must go on. whenever you feel depressed, just remember that there is someone out there for you. if you spend all your time pining away for someone who doesn't want you, you may never find them.

ok now just stop talking about this shit. this freaking feeling just makes me sick!

aku sekarang ni tengah bizi gile dengan tesis. sangat-sangat sakit otak dan hati disebabkan tesis ni. dah la tak siap lagi, pastu kene present pulak minggu depan. adoii pening kepala aku. da 2minggu tak cukup tidur pasal bende ni. tu la sape suruh buat keje last minit. padan muka aku sendiri kann.

erm tak lupe juga nak ucapkan selamat hari lahir kepada abang aku yang sambut besdey die yang ke 29. heh da tua rupenya abang aku ni. nasib baik aku masih sweet 16. aww~~

daaaannnnnn semalam aku dapat berite yang sangat gembira yang hampir membuatkan aku ter ejakulasi tanpa sedar. tapi aku tak boleh nak bagitau sekarang. sebab perkara ni masih perlu dirahsiakan. mungkin seminggu dua lagi aku akan buat entri pasal bende tu. yeahhh~!

ok da cukup aku mencarut pepagi bute ni. kejap lagi nak jumpe lecturer untuk settlekan pasal tesis ni. haih azab sungguh.


nota lemak : tesis ni berjaya buatkan berat aku turun sebanyak 2kg. tahniah~!

9 ulasan:

myLady berkata...

tahniah turun 2kg....
nk taw yg rahsia tuh;)

iamwhoiam berkata...

ahhh thesis!!! anda telah berjaya mengingat kan saya tentang thesis sy yang tak buat satau hapah lagi pun.... anyway, all the best to you bro! jangan depress, down, whatever, you have a long way to go, live life to the fullest ya!

Afzainizam berkata...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Maaf kerana lama tak berkunjung yerrr .. kerana ade masalah pada laptop aku..baru hantar repair lerr...

Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu
Happy birthday to youuuuu

lagu yang dituju khas pada abang ko tu.....

turun 2 kilo.... ni mesti baru melepas hajat kat tandas awam buang sampai 2 kilo tu....

Afzainizam berkata...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


tak terlepas pandaNG BUAT ARWAH aCIT.... SEDIH BACA KISAH DIA

AL FATIHAH.....Moga Rohnya di tempatkan di kalangan orang yang soleh Amin......

Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
2 Segala puji bagi Allah, Tuhan semesta alam. الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ
3 Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ
4 Yang menguasai di Hari Pembalasan مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ
5 Hanya Engkaulah yang kami sembah, dan hanya kepada Engkaulah kami meminta pertolongan. إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ
6 Tunjukilah kami jalan yang lurus, اهدِنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ
7 (yaitu) Jalan orang-orang yang telah Engkau beri ni'mat kepada mereka; bukan (jalan) mereka yang dimurkai dan bukan (pula jalan) mereka yang sesat. صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ

Ya Allah...Sesungguhnya hidup dan mati kami hanya untuk Mu.Dari Mu kami datang dan kepadaMu kami kembali. Wallahualam.

Afzainizam berkata...

//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Sebuah persahabatan....
Terima kasih
kembara ziarah maya”

sorry lama aku tak ziarah blog ko ni... beb ape petua ko turun 2 kg tu minum slim tea kerrr.... atau ambil pil kurus kerrr

Fit berkata...

LT gadis senjakala : tq2 >_< erm nnt i buat entri pasal tu yek hehehe

iamwhoiam : tanx 4 ur nasihat..anda pon ade tesis jugak? gudluck k chaiyok2~

afzainizam : wahh panjang nye lagu besdey tu hahaha tanx bro

aminnn same2 la kite doakan pada yag telah tiada

hahaha rahsienye ialah mesti tension dgn tesis dan berak lepas mkn..kompom kurus hahaaha

myLady berkata...

hehe kept in touch beb:)
follow by blog yg bawu ley :)
keep in touch ehh mwahhh wink2....
yg lame dah tutup:)

Fit berkata...

uiitt suda tutup ka? wokeh2 seb bek blog baru tu lawa..bole la folo lalala hehe

myLady berkata...

ceit...grrrr....
sane suasana gelap:D....
sini ceria(yg bawu )
sikit bawu lagi tuh:)
pergh bukan senang :(
follower pun muke bawu heheeh :)
ceit ikhlas ke tak nih:P wekks...
btw tengs :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...