18 Mac 2011

beruang kutub

ah~ akhirnya selesai juga report tesis aku tu. macam nak pecah kepala aku buat report tu. buat, jumpa lecturer, tukar balik, buat lagi, jumpe lecturer balik, then tukar lagi. damn! rase marah makin memuncak. tapi aku layan kan jugak. aku pikirkan lecturer tu yang bagi markah kat aku. kalau tak memang aku buat tak reti je. sekarang sumenye suda settle. alhamdulillah.

aku dengar cite man menang raja lawak. aku tak dpat tengok final semalam. sebab nak buat report tu la. pastu aku tido. memang aku tak larat nak tahan mate aku ni. da 3 hari tak tido nak buat report tu. cis!!



jadi sesape yang kene buat report tesis selepas ini, aku ucapkan gudluck!! dan kepada kawan-kawan yang masih belum habes blaja kat kliuc, aku ucapkan gudluck juga. dan kepada sesapa yang tengah final exam tu, dan yang sedang study, gudluck untuk korang gak.

aku tak kan rindukan kliuc. percayalah!! aku da bosan dengan kliuc. da 7 tahun aku kat situ since diploma. aku da taknak ambik peduli lagi dengan kliuc. aku nak carik kerja lepas ni. doakan aku supaya aku dapat kerja yang best. dapat duit banyak. bile duit da banyak, baru aku bole blanje kawan-kawan. murni kan?

5 ulasan:

iamwhoiam berkata...

tenkiu dengan ucapan gudluck tu... memang saya sangat memerlukannya sebab semangat nak buat tu masih tak ada... entah la bila nak start, haihhh!! Semoga mendapat dream job anda secepat mungkin.

Fit berkata...

memang sy tujukan ucapan gudluck tu untuk anda sbb anda kata nak kene buat tesis kan..jadi sy saje je buat entri ni dan alang2 buat gudluck untuk sume rakan2..cpt buat dowh..nnt buat last minit mmg perit tau..tq ye..semoga sy dpt dream job =)

Afzainizam berkata...

=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
“Tali timba ditarik perlahan
Terasa sejuk air perigi
Ziarah Blog tanda persahabatan
InsyaAllah hamba datang lagi”

Maaf kerana lama tak berkunjung yerrr .. minggu lepas agak sibuk sangat maaf lah yerr...

aku pernah gak buat kertas untuk diploma Veterinar fuhhhh mmg seksa berminggu-minggu dok buat benda ni... alhamdulillah aku dapat habiskan gak.... but cuma satu ajerr aku nak cakap

alam pekerjaan tak mudah untuk kita tempuhi.... bukan senang nak buat duit.... dulu aku mmg ade niat tak mau teruskan pengajian aku pasal aku nak cari duit dulu pastu dengan duit itu aku nak sambung belajar... tapi tah apa jadi ngan aku sampai sekarang aku tak sampai pun hajat tersebut... yang kesiannya Mak ayah aku kecewa kat aku... sedih bila harapan diorang aku kecewakan...

sebenarnya aku dah taklarat nak belajor masa tu.... sekarang aku menyesal plak... rupanya kerja ni teruk sekali..

ingatlerr... Peluang hanya sekali jika tak rebut... sia sia terlepas tak akan dapat kembali lagi...

Scot Starvit berkata...

Akan ku pegang kata2kata manis mu syg..

Fit berkata...

bro afzai : wahh sedih nye cite ko tu..orait aku akan ingat pesan ko tu..naseb bek aku da ckp awl2 kat parents aku nk blaja sampai degree je..pastu nk keje..x larat la nk blaja sampai master phd tu..otak plak da tepu da ni haha..hutang ptptn da besepah, pastu x keje, bile nk abes bayor nye..bile nk kaye kalo mcm tu kan huhu

encik syuko : haha aku tau ko syg aku..ko mesti lg syg aku bile aku da kaye nnt kan..tp skrg aku lg syg ko sbb ko yg plg kaye skrg haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...