11 Mac 2011

awan nano


huh!! bangsat!

haa tuu diaa pembukaan yang ekstrem dan menghinakan. aku tengah marah ni bai. baru nak baik dari sembelit, last2 kene buasir terus. sakit dowh. kau tau tak?

ok ni aku nak cite la ni. korang kan tau aku baru je abes presentation dan lepas dari azab nak kene buat report haram jadah sume tu. aku baru je nak relax2 layan drama korea bagai, tup2 senin depan nak kene hadap final exam.

sape tak bengang dowh. aku ni da la last sem. pastu pulak amek 2 subjek je. satu subjek tesis tu la. satu lagi numerical method. haaa numec ni la yang kene hadap paper final tuh. ptuuiihhh~!

memang laa best kan dapat abes awal. tapi agak2 laa bai kene 1st day. pagi plak tuh. mane tak datang balik penyakit buasir aku nih. bongok betol la. da la killer subjek menatang haram jadah tuh. pastu plak tinggal lagi 2 hari je nak stadi. cirit hijau bai.

jadi terpakse la aku tinggalkan super junior ngan snsd tu dulu. aku nak stadi. argghh maafkan aku song he kyo. maafkan aku horikita maki. maafkan aku justin bieber (eh??!). aku akan melihat kalian pada minggu depan ok.


" get into study mode " >>> Enter

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kenapa dlm blog ngn kt luar da same skang..dlu x sama...hahaa

Afzainizam berkata...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
uihhhhh sembelit itewwww amat sakit wooooo,... cirit hijau adoiiii.... macam macam hal lerr budak study ni... moga final exem dihadapi dengan jayanyerrr

Fit berkata...

tanpa nama : saje je aku nak try tulis macam tu..nk survey dulu ok ke x..tp mcm x ok je hahaha

afzainizam : hahaha sakit dowh sembelit nak2 lagi time nak exam ni kan haha tq bro =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...