02 September 2011

100


yahuuuuuuuuuuu

ini adalah entri ke-100 untuk blog kekeliruan maya ini. bangganya aku. tak sangka aku yang pemalas nak update pon bole mencecah angka ke 100. tahniah tahniah.

tak lupa juga aku nak ucapkan terima kasih kepada viewers, readers, and followers yang selama ini banyak support aku untuk menjayakan blog ini. oh terharu nya~

untuk menyampaikan rasa terharu dan berterima kasih itu, aku ada buat satu video dan video itu bukan lah ucapan penyimpan mohor besar raja-raja melayu seperti yang kau harapkan. ia adalah satu ucapan ikhlas dari hati untuk semua rakan -rakan yang mengenali dan menyayangi aku.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


err, tak dapat nak upload la. internet slow. da banyak kali aku cuba. mungkin bukan rezeki korang untuk tengok video tu. lain kali la aku post ek. hehehehehe


salam ikhlas dari mohd fitri bin alias.

5 ulasan:

myLady berkata...

hapy belated...keliru 100 x..
nak mneyanyi lagu 100 x ..dr axl jer rase heheheh

mrberett berkata...

wahhh...dalam diam da sampai yang ke 100 yer...hebat2..selamat maju jaya :)

Fit berkata...

@LT - haaa bole2 sile pegi ke karaoke untuk mendapatkan getaran nada yang bersesuaian sambil memegang microfon..wahh kaki karok ni ekk


@mrberett - haha takde mane hebat nye.,aku pon taktau camne aku bole sampai 100..tak perasan pon..tapi semalam bile rase nak update entri, kira-kira ngam2 99..tu yg teros buat entri 100 tu haha

myLady berkata...

sy mau duet dgn anda :))
jum jum :))

Fit berkata...

jum jum :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...