26 September 2011

konvokesyen


24/9/2011.

alhamdulillah segala kesyukuran ku panjatkan pada Yang Maha Esa.

akhirnya selesai sudah proses pembelajaran ku di kolej secara rasminya.

dan secara rasminya, aku pemegang ijazah Bachelor of Civil Engineering (Hons).

terima kasih kepada semua pihak yang membantu aku dalam proses dan perjalanan yang aku lalui sepanjang 4 tahun ini untuk menjadi pemilik kepada sekeping ijazah.

itu termasuklah kedua ibubapa aku, adik-beradik, saudara mara, kawan-kawan, awek-awek, skandal-skandal, dan juga musuh-musuh aku.

kamu semua pemangkin kejayaan aku.

hanya Allah saja yang dapat membalas jasa-jasa kamu semua.

aminn.


2 ulasan:

iamwhoiam berkata...

tahniah sahabat blog.... semoga sukses di dalam pencarian kerja yang diidamkan selepas ini!

Fit berkata...

terima kasih sahabat blog..semoga kamu juga mendapat apa yg di idamkan selama ini =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...