18 Ogos 2010

dalam hati ada taman - part 5

perlukah aku beritahu semuanya?

perlukah aku beritahu tentang setiap langkah yang aku buat?

perlukah aku beritahu apa tujuan setiap perbuatan ku?

perlukah aku ceritakan semuanya?

perlukah aku ceritakan apa yang sedang bermain di benak pemikiran ku?

perlukah aku ceritakan semua yang terkandung dalam hati ku?

kenapa kau tak boleh berfikir?

kenapa kau tak boleh meneka?

kenapa kau tak boleh mengagak?

di manakah akal mu?

di manakah fikiran mu?

di manakah otak mu?

sigh~

i keep making a fool of myself.

i'm such a pathetic loser!!

3 ulasan:

mrberett berkata...

nice!

iamwhoiam berkata...

selalunya... itulah apa yang kita rasakan, bila dalam hati ada taman. its a normal feeling walaupun rasanya amat tak normal...

sigh~

perhaps i am a pathetic loser too...

NOT!

Fit berkata...

mrberett : tengkiu2

cik iamwhoiam : try not to be like me..saket woo dalam hati ni..rase cam ade pisau cucuk kat ulu hati ni wuuuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...