06 November 2010

biawak terbang

oh hari ni da hari sabtu. bermakna hari ni cuti. semalam juga cuti. ya, cuti deepavali. best nye dapat cuti hari jumaat. entah la. sebenarnye takde pape pon. tapi macam best je dapat cuti hari jumaat. hehehe.

oh tak lupa juga aku ingin mengucapkan selamat hari deepavali untuk semua kaum india di malaysia. dan terima kasih juga kerana aku dapat dengar banyak lagu hindustan kat radio semalam. dan bunyi mercun pukul 3-4 pagi!!

sekarang pukul 7 pagi. aku tak tido lagi. aku baru balik dari menguruskan hal-hal kekeluargaan. oh sungguh penat. dan aku sangat bersyukur kerana hari ni hari sabtu. aku nak tido lama. nak tido sampai puas. oh indahnya bantal.

baiklah. mata aku da berpasir ni. selamat malam semua. atau.....selamat pagi!!

2 ulasan:

apprentice berkata...

bukan ko mmg cuti ke ari2?!....xde keje pn nk cuti ke?...

Fit berkata...

aku keje dowh..dan aku mmg tgh cuti hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...