26 November 2010

sonata musim salju

salam semua.

korang perasan tak sejak kebelakangan ni semua entri aku menjurus ke arah negatif dan semangat yang down?

aku pon baru perasan. itu terjadi adalah kerana ion2 negatif yang dirembeskan oleh enzim2 dan molekul2 yang tidak punya ketahanan dalam badan yang.......err aku da merepek.

aku mengaku aku agak down latety. jadi untuk tidak lebih tenggelam ke arah itu, aku mengambil keputusan untuk lebih berhati2 dalam perbuatan dan tingkah laku agar perkara sama tidak berulang kembali.

aku sudah bosan dengan menyeksa hati ni hari2. dan pasti korang semua sudah bosan dengan hasil tulisan ku yang bersifat negatif.

the truth is, aku tengah happy sekarang. dan salah satu tindakan ku telah semakin menampakkan hasil. yea i'm very happy right now wee~~

jadi aku ingin menyeru kepada korang semua supaya marilah kita happy sama2 dan bersama kita melangkah seiringan menuju ke arah kehidupan yang lebih bermakna. berdoalah kepada Yang Maha Mendengar dan insyaAllah, Dia akan menolong kita.

open our eyes, our hearts and our minds.

salam ikhlas dari Fit.

11 ulasan:

myLady berkata...

happy:D
kene lah happy:)
senyum lah cmni:D
fit:)

Fit berkata...

pertama sekali, woww suda tukar nama lagi haha =)

kedua, tanx..n saya berharap akan cik...err cik mawar khayalan pon selalu ceria dan hepy =)

myLady berkata...

hahha;)) tau ehh ..haha
nama ku sume khayalan;)) hahha
so tukar agy:D
huhuk:D

er......ceria:)
hope so:D..

Fit berkata...

haha biase la tu..pabila di dalam alam maya, sume pon bole jadi khayalan..dan khayalan yang kita cipta bole menjadi betul di alam realiti jika kita berusaha..

semoga kamu ceria =)

myLady berkata...

bile kata2 mule dianyam...heheh
betui ....tul:D....
usahaa..gambatte..:D
sedap plak name nih
rase cam khayal hehehe...hehe

Fit berkata...

berusaha..
gambatte..
chaiyokk..
aja aja fighting..
jgn putus asa =)

haha khayal name je xpe..jgn khayal bende lain lak hehe

myLady berkata...

hahaahah;)) adeh...
hahha.....yeh ! tgh hapy dh habes praktikal=)):))
;)) mo titon ;))


hahaha khayal ape tuh:-"
hehhee.....
lalalalala......sy dak bawah umur :P

iamwhoiam berkata...

Kacak luar
Kacak dalam
Kacak dengar sini
Kalau saya senyum
Awak mesti senyum sekali
Kalau kita senyum
Semua orang berjangkit
Bila semua orang senyum
Dunia tiada penyakit

Afzainizam berkata...

♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kami DAtang Ziarah Blog Anda
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫

woooo aku bila baca tajuk aje teringat kat cerita korea ke Jepun ye.... Winter Sonata.... wooooo best wooooo

Afzainizam berkata...

♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kami DAtang Ziarah Blog Anda
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫

ni musim hujan dooohhhh.... salji tak turun.... tapi ko tulis salju.... nak bukak kamus ape benda maksud salju

Fit berkata...

maaf lambat balas. tenet aku da kene potong lagi..haadooii la huhu

iamwhoiam :

berak situ berak sini
senyum satu sini nak lagi
senyum-senyum lah selalu
indah bak awan yang berlalu

indah amalan indah rupa
buruk amalan buruk rupa
kalau kita pandai berkata-kata
nescaya aman hidup sentosa


bro afzainizam :

hahaha sebab musim hujan la aku selalu dok terpikir bila la salji ni nak turun kat malaysia..nak rase gak main salji kannn..nak pegi korea xmampu xde duit..dapat tgk cite korea tu pon bole laa haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...