10 November 2010

suralaya dalam D-major

maaf kepada semua. aku terlalu teruja dan excited sehingga tersilap akan sesuatu. aku baru perasan yang tarikh iron maiden live in singapore iaitu 15/2/2011 adalah sama dengan tarikh maulidur rasul bersamaan 12 rabiulawal 1432 hijrah.

jadi demi untuk menghormati hari maulidur rasul, aku akan batalkan hasrat ku untuk ke singapore. tapi jangan risau. hasratku untuk ke konsert iron maiden tidak mungkin terpadam begitu saja.

iron maiden akan buat konsert kat jakarta pada 17/2/2011 dan kat bali pada 20/2/2011.

itu je tempat yang paling dekat nak pegi selain singapore. mungkin perbelanjaan akan sedikit meningkat. tapi nak buat camane kan. agak2 la hari maulidur rasul ko nak pegi tengok konsert. nak kene sambar petir ke bai?

terima kasih pada kawan ku yang telah mengingatkan aku akan tarikh maulidur rasul tersebut. standard la tu. aku hanya manusia biasa. tak akan lari dari melakukan kesilapan.

sekian.

1 ulasan:

concretejungle berkata...

bgus la cmtue fit....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...