28 Januari 2011

jangan nak lebeyh laa kann



aku rase da menyampah gile. bukan sebab aku makan sampah. itu budak-budak punk yang kekurangan kasih sayang. bajet rambut pacak-pacak pastu pakai spike-spike bagai pastu buat muke ganas pastu gado nak tunjuk kuat kat belakang timesquare pastu balik umah mintak duit kat mak nak beli choki-choki dengan muka riang. ape ka?? fak la weii. eh aku ter emo plak.

aku menyampah dengan hidup yang tak abes-abes dengan masalah. i hate it yaww~ ok aku ter hiphop plak tetibe. masalah ni tak kire la masalah belajar ke, masalah hati dan perasaan ke, masalah duit yang tak penah cukup ke, masalah jerawat yang tak penah kenal erti putus asa nak bertapak kat muka aku ni ke, aku da menyampah dengan sume tu.

bile aku da menyampah, aku akan amek langkah drastik untuk menanganinya. aku akan buat tak reti je. buat tak tau je. buat bodo je. err bukan maksud aku ni bodo atau erti kata lain stupid tahap ungka liar. tapi buat bodo ngan sume masalah tu.

aku da malas nak amek tau. sekali lagi, aku bukan nye pemalas. seperti sangkaan kebanyakan orang yang mengenali aku. mereka sume tu silap. ade ke patot, aku tido 16jam sehari dorang kate aku pemalas. tak patot kan. tak baik betol dorang tuh. walhal aku bukan nye tido seperti tuduhan mereka. aku bertafakur. sila percaya. aku bertafakur dalam keadaan baring dan memeluk bantal. bukan memeluk maria ozawa. ehh sape maria ozawa tuh? heh lupakan beliau. aku pon tak tau sape entiti tersebut.

aku da tak tahan. bukan nye aku nak klimaks. sila jangan salah paham. aku da letih dengan bende-bende tu sume. buat otak aku penat. badan aku letih. jiwa aku parah. aku da tak nak pikir da. tapi kan, kalo tak pikir, camne nak settle? jadi, aku terpakse menyeksa otak aku yang tak brape nak maju dan kaYy-elL sangat nih untuk berpikir. wahh ejaan kl bagi bebudak myspace yang baru nak up sehh.

walaupon aku ni memang asal kaYy-elL, tapi aku tetap tak reti atau suka dengan sosialisme kat kaYy-elL. tak seperti bebudak pendang, kuala pilah, kodiang dan yang sehulu dengannya berbual dan berborak "eww u r not so howt yaww~ i lyke to go clubbin' n meet some howt guyzz u noe~ ehh u'ols ni taw apew. i ni kan dak-dak kaYy-elL." walaupon sebenarnye aku tau yang makbapak ko kait sawit ngan jual baju kat pasar malam dan ko enjoy pakai duit ptptn yang aku tak tau ko mampu ke nak bayar balik loan ptptn tu.

ok sambung balik. bile da berpikir, mesti la akan jumpe jalan penyelesaian kan. kalo tak jumpe, ko kene pegi jumpe psychiatrist untuk cek balik otak ko tuh. kalo tak pon, ko pegi carik kat kaunter pertanyaan alamanda. ok, it's a lame joke! sambung balik. bile da dapat jalan penyelesaian, tup tup, dtg masalah lain plak. ko tak rase cam nak bagi penyepak kat kuda laut ke kalo camtu jadi kat ko? btol dowh. da brape banyak kuda laut yang jadi mangsa penyepak aku. kesian gak kadang2 kat kuda laut tu. nak buat report kat jabatan perhilitan, dorang tak pandai cakap bahasa manusia. dorang cuma tau cakap bahasa kaYy-elL je.

jadi, di kesempatan ini, di ruangan 'mari mencarot beramai-ramai tanpa segan silu' ini, aku nak menyeru kat masalah-masalah yang melanda otak aku ni, supaya behave urself. jangan nak buat kepala aku serabut sangat laa kan. agak-agak laa kan.

chow~!

1 ulasan:

Afzainizam berkata...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

kucing stresss dari pagi bawak kemalam hari..... pastinya menyiksakan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...