11 Januari 2011

selamat tahun 2011

hari ini sudah 11/1/11. memang aku sengaja memilih tarikh ini untuk update blog. eh bukan, percayalah. aku tidak menipu. lama juga aku tak menulis. aku hanya menunggu masa yang paling sesuai dan tarikh yang cantik untuk di framekan kat dalam blog ini. sekali lagi, tolong lah percaya. ia bukan kerana aku malas.

ok terlupa aku nak beritahu korang yang streamyx di rumah ku sudah kembali aktif dengan jaya nya. terima kasih kepada ptptn. ptuuiiiihhh!

rasa nya tak terlambat untuk aku mengucapkan happy new year pada korang. kalau aku wish new year masa bulan 6, mungkin korang akan meludah skrin monitor masing2.

pukul 7 pagi. apa yang aku buat pagi2 buta ni? damn!! aku tak boleh tido. tak tau kenapa. jadi aku mengambil keputusan untuk merajinkan jari ini menekan keyboard dan maka terhasillah entri ini.

kalau tak tido, badan tak dapat rehat dengan secukupnya. perut pon jadi semakin lapar. bile perot lapar, kena makan. bila asek makan je, perot jadi besar. lalu impian ku untuk diet semakin pudar.

tapi, lantak lah. esok2 la diet. aku lapar sekarang. nak pegi makan.

sekian.

3 ulasan:

iamwhoiam berkata...

salam Fit.... been too long! selamat tahun baru to u too, hope urs will be one of the greatest years in ur life. my tahun baru started off bad... (*emo*) but nevermind, i still have months to go in 2011. allah sayangkan saya jadi dia beri saya ujian untuk menduga hamba nya yang lemah ini...

Afzainizam berkata...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fit berkata...

iamwhoiam : salam..tanx 4 ur wish..di harap anda bersabar dan dapat harungi semua dugaan dalam hidup..kita sebagai manusia memang selalu di uji..supaya kita dapat mengenal erti kehidupan dengan lebih bermakna =)

afzainizam : selamat tahun baru untuk anda juga =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...