29 Jun 2010

award yang kedua

baiklah. pada ari sabtu yg lepas, aku telah di tag untuk menerima sebuah award. award ini diberikan oleh cik dela taufique. sekali lagi. dan masih di takuk lama, aku tak tau nak buatkan cursor tu jadi bentuk tangan kat nama tu. dan award ini merupakan yang kedua dan juga yang kedua oleh cik dela. oh~~ sungguh terharu.

kepada cik dela, maaf sebab lambat buat entri pasal award ni. kinda bz lately. inilah rupa award nya.


ia di namakan sebagai "the bestest blog until everever the bestest blog greatest award blog". nama award ni saje da cukup buat aku terkencing dalam seluar. cukup gah nama award ni sehingga aku rasa betolkah aku layak untuk mendapat award ni kerana aku masih di tahap budak ingusan baru nak belajar bertatih.

tapi aku bersyukur kerana ade org yang sanggup berikan award ni pada ku. terima kasih pada cik dela. jadi selepas lap hingus yang hampir masuk mulut, aku nak jawab soalan tag yang diberikan.

1. Anda mesti beri pujian pada pemberi award ni.
berkoyan-koyan terima kasih di ucapkan pada cik dela. di harap anda menang contest mata menawan tu.

2. Sila beri award kepada 10 blogger yang lain.
ermm pedulikan tentang 10 org tu. aku tag kan pada 12 org. apa? ini peraturan? bukan kah peraturan dibuat untuk di langgar?

liza1907
afzainizam
bok aizad
syukor scott
rashid ahmad
Dee-j zaxc
sweet-dew
ag.roronoa
freaky pinklady
greeny
mrberett
theboisepi cayune

3. Anda mesti memberitahu kepada 10 blogger ini.
baiklah. aku akan beritahu nanti.

4. Bagaimana anda boleh di gelar blog yang best and great?
ok. soalan ini agak misteri. kalau boleh aku juga nak tau jawapan ni dari cik dela.


sekian terima kasih.

3 ulasan:

liza1907 berkata...

hmmm... second award, and you have given it to me for the second time too. bukan saya tak sudi menerimanya, but i just felt that my blog does not deserve "the bestest blog until everever the bestest blog greatest award blog" yet..... (i actually do not have 10 people to past it too as well.... haha! excuses, excuses...)

dela taufique berkata...

fit, hhhehehehhehe, fit dah buat ek entry sal award tuh

tq2

nti dela kasi lg

Fit berkata...

liza1907 : ermm xpe. tp sy ikhlas nk bg tuh. cuma terpulang kat tuan empunya diri kan. hehehe actually sy pon tidak layak nk dpt award ni. but tanx to cik dela. =)

dela : ur most welcome. and tanx again k. >_<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...