24 Jun 2010

Nice Bloggers Award

ok. agak menggigil juga jari menekan keyboard. ini kerana aku telah di tag untuk mendapat award. aku sebenar nya tak berapa fasih dalam bidang blogging ni. dan ini juga merupakan pertama kali aku di tag award. maaf jika aku tersalah format dalam menghasilkan entri award ini.

award ini diberikan oleh cik dela taufique. aku tak tau nak buat kan cursor tu jadi gamba tangan kat nama tu. tapi anda bole melawat blog beliau ikut link kat shoutbox tu. terima kasih sekali lagi pada cik dela.

ini award nye. oh~~~ terharu~



mengikut adat, lepas dapat award ni, kene jawab soalan tag.

1. Apa yang bermain di fikiran anda sekarang ini?
adakah German mampu menang ketika menentang Ghana pukul 2.30 am kang? kesian kat michael ballack.
.
2. Apakah nama samaran anda?
Tomok! eh mmg takkk laa kan. hahaha. ade la beberapa nama. tapi biar la rahsia. hehehe. panggil Fit je.
.
3. Berikan tiga (3) orang yang anda sayang?
agak ramai juga. pakai jari kaki pon tidak terhitung. mungkin bole kalo kira pakai calculator. tapi top 3 tu ialah ayah, mama, diri sendiri.
.
4. Panggilan untuk si dia?
montok! comel nye diee. hehehe. eh korang pikir ape ni? tu nama kucing aku laa.
.
5. Hadiah yang anda impikan dari seseorang yang istimewa?
terima diri ini seadanya.
.
6. Blog manakah yang anda suka lawati?
tak byk gamba. tak byk animation n iklan, tak serabut, tak banyak warna, tak bling2, tak poyo, tak berlagak, dan banyak cerita merepek cam blog aku. wahaha
.
7. Tag kan kepada 15 orang rakan blogger anda?
soalan ni perli aku ke apa? tapi takpe. aku tag kan pada yang memfollow aku dan kat sume yang nk, amek je. hehehe
.
liza1907
afzainizam
dela
bok aizad
syukor scott
makanbudak
Dee-J zaxc
sweet-dew
ag.roronoa
Freaky Pinklady
Greeny
mrberett
.
.
terima kasih sekali lagi pada cik dela. tanpa beliau, tiada lah aku mendapat award yang pertama ini. oh~~ mana tisu ni?

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

~ Poyo ~

The Apprentice

dela taufique berkata...

oh dela pun terharu jugak! fit dah buat ek post nyer..bgus!!

tp macamne dgn yg sbl ni ? tag yg dela bg tu?

Afzainizam berkata...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME—WELCOME-- WELCOME
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞~
~۞~ Kembara~Mahkota~~Johor~۞~
~~۞ ~(KMJ) 2010~edisi~ ke12~۞~
~۞ ~~26 hingga ~28 Jun 2010~~۞~
~~۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME-- WELCOME-- WELCOME
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

wehhhh aku dapat award akhirnya... gumbiranya hati ku...
thanks kerana mengingati aku ....

aku amat terharu ohhhhhh tidakkkkk... rupanya aku dihargai

Fit berkata...

cik dela : tanx again. erm tag yg mane? yg mr. happy tu ke? ok nnt sy amek. tapi betul ke yg pasal mr happy tu? kalo salah malu jek. hahaha

encik afzainizam : welcome bro..aku mesti slalu igt ko bro..ko slalu melawat blog aku..tanx again sbb sudi baca blog aku yg x seberapa ni..

dan mengikut adat, ko jugak kene buat post pasal award ni..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...